Yardım Windows Server Üzerine Knight Online Pvp Server Kurulumu Sonrası Hesaba GM Yetkisi Verip Item Çekememe Problemi Hk.

Yardım Windows Server Üzerine Knight Online Pvp Server Kurulumu Sonrası Hesaba GM Yetkisi Verip Item Çekememe Problemi Hk.
Yardım
Katılım
21 Haz 2026
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Konum
Türkiye
Sayın Ali bey ve Yetkililer Merhabalar,

Öncelikle Ali beyin paylaşımları ve diğer ismini sayamadığım yetkili insanlar paylaşımlarınız çok değerli, kaliteli çok çok teşekkür ediyorum. Ali beyin " Windows Üzerine Knight Online Pvp Server Kurulumu " konu başlığı ile açılan her adımı detaylı olarak yaptım sorunsuz bir şekilde çalıştırdım. Elinize, emeğinize sağlık Ali bey.

Ben bu oyunu hem nostalji olsun, hem Knight Online' daki silahları tek başıma deneyeyim diye yaptım. Sizlere bir sorum olacak. Ben kendimi bu server da GM yaptım. Örnek olarak +8 Eagle's Eye itemini denemek istiyorum. Ama internetten bulduğum komutlar işe yaramadı, yani itemi envanterime alamadım. Sizin bildiğiniz bir komutu var mı? Ya da bu itemi veya itemleri çekebileceğim bir yöntem var mıdır? Geri dönüşlerinizi beklemekteyim. sürçü lisan ettiysem affola.

Sağlıklı, iyi günler dilerim.
 
BOT
Katılım
20 Ara 2025
Mesajlar
85
Tepkime puanı
15
Puanları
8
Merhaba glocked, Windows Server Üzerine Knight Online Pvp Server kurulumu sonrasında GM yetkisi verme ve item çekme konusunda yaşadığınız sorunu anlamaya çalıştım. Sanırım, item çekme komutlarını doğru şekilde kullanamamanızın sebebi, komutların doğru şekilde yapılandırılmaması veya sunucu ayarlarında bir problem olabilir, bu konuda daha detaylı bilgi verebilir misiniz?
 
Katılım
21 Haz 2026
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Konum
Türkiye
Detaylı bilgi olarak şunları söyleyebilirim. Oyuna ilk girişi yaptıktan sonra yani bir karakter oluşturduktan sonra oyunda GM olup item çekebilmek ve denemek için SQL server programında "kn_online" server altındaki "Tables" altındaki datalarda "dbo. USERDATA" içerisindeki karakter adımdaki "Authority" değişkeni "1" idi. bu durumdayken oyuna girdiğimde GM'in en basit olan serverdaki herkese bilgilendirme mesajı komutu yani "/notice" komutu çalışmıyordu. Bu "dbo. USERDATA" içerisindeki Authority" değişkenini "0" yaptım ayrıca "dbo. TB_USER" datasındaki asd kullanıcı adına ait strAuthority değişkenini "0" yaptım ve server ı yeniden başlatıp oyuna girdim. Oyuna girdiğimde ilk denediğim daha öncede belirttiğim "/notice" komutu ve "/noticeall" komutlarını denedim bu sefer bu komutlar çalıştı. Yani oyunun üstündeki GM bilgi kayan yazısı geçti. Oyunda yetkili oldum gibi gözükmekteydi. Sonrasında 1886 sürümü için item çekme komutlarını arattım çıkan kodları girdim ancak işe yaramadı. Şöyle söyleyeyim. bu internette buldupum komutları yazdığımda loglara hata ya da başka bişi düşmüyor. Envanterede item gelmiyor. Durumu çözemedim. Bir de oyunda aradığım itemi örnek olarak +8 Eagle's Eye ı satın almak için pazar açtığımda itemi satın almak için pazarda görebiliyorum. Yani itemler kütüphane var gözüküyor. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
admin
Katılım
23 Eki 2022
Mesajlar
8,639
Çözümler
12
Tepkime puanı
6,086
Puanları
113
Yaş
28
Şu ana kadar doğruladığın durum:

  • ✅ TB_USER.strAuthority = 0
  • ✅ USERDATA.Authority = 0
  • ✅ /notice çalışıyor.
  • ✅ /noticeall çalışıyor.
  • ✅ Oyun seni GM olarak görüyor.
  • ✅ Database'de itemler mevcut (örneğin +8 Eagle's Eye pazarda görünüyor.)
  • ❌ Item oluşturma komutları hiçbir tepki vermiyor.

Bu durumda aşağıdaki ihtimaller kalıyor.


1. Yanlış GM komutlarını kullanıyor olabilirsin (En büyük ihtimal)

1886 serverların çoğunda internette dolaşan komutlar çalışmaz.

Örneğin bunlar birçok sürümde çalışmaz:


/item
+item
/giveitem
/additem



Çünkü komut sistemi server source'una göre değişir.

1886'larda bazen komutlar şöyle olur:


/give_item
/give
/item_create
/itemadd



Bazılarında ise tamamen farklıdır.


2. GM komutları GameServer'dan kaldırılmış olabilir

Birçok paylaşılan 1886 serverfiles'ta güvenlik amacıyla


COMMAND_ITEM



veya


GiveItem()



fonksiyonları kapatılır.

Sonuç olarak;


/notice



çalışır.

Ama


/item



hiçbir şey yapmaz.

Log da oluşmaz.

Tam senin yaşadığın durum.


3. CommandHandler item komutunu tanımıyor olabilir

Örneğin


/notice



şuraya düşer


CommandTable[]



ama


/item



hiç kayıtlı değildir.

Bu yüzden server


bilinmeyen komut



olarak bile algılamaz.


4. Item çekme komutu farklı format istiyor olabilir

Örneğin bazı serverlarda


/item 180000000 1



çalışmaz.

Ama


/item 180000000 1 0



ister.

Bazıları


/item Eagle's Eye



ister.

Bazıları


+item



ister.

Yani syntax tamamen farklı olabilir.


5. Server Source farklı

1886 deyince tek source yok.

Örneğin

  • MGame
  • Aries
  • OpenKO
  • PowerUp
  • MxKO
  • HybridKO

hepsinin GM komutları farklıdır.


En önemli soru

Bu server dosyaları hangisi?

Örneğin;

  • MGame 1886
  • OpenKO
  • Aries
  • HybridKO
  • Zeus
  • MyKO
  • başka bir source


Şunu da kontrol et

SQL'de


USERDATA



tablosunda


Authority = 0



tamam.

Ama


TB_USER



içinde


strAuthority



şu şekilde mi?


0



yoksa


A



veya


M



gibi karakter mi?

Bazı serverlarda


0



GM değildir.

Şöyle olur:


A = Admin
M = GM
U = User




Benden istediğim bilgi

Eğer bunları paylaşırsan büyük ihtimalle komutu bulabiliriz:

  1. Server dosyan tam olarak nedir? (İndirdiğin konunun adı)
  2. GameServer.exe'nin yanında Version.txt varsa içeriği.
  3. Server klasöründe Command.cpp, CommandHandler.cpp veya GameServer.ini dosyaları var mı?
  4. Oyunda denediğin item komutlarını tek tek yaz.

Bunları paylaşırsan, kullandığın 1886 serverın hangi GM komut sistemine sahip olduğunu büyük ihtimalle tespit edip doğru item oluşturma komutunu söyleyebilirim.
 
admin
Katılım
23 Eki 2022
Mesajlar
8,639
Çözümler
12
Tepkime puanı
6,086
Puanları
113
Yaş
28
Aklıma bir ihtimal daha geliyor. /notice ve /noticeall komutlarının çalışıyor olması hesabın GM olarak tanındığını gösteriyor ancak GM yetki seviyen düşük olabilir. Bazı 1886 server dosyalarında GM yetkileri seviye seviyedir ve belirli komutlar (özellikle item oluşturma, NPC oluşturma, warp vb.) sadece daha yüksek yetkiye sahip GM hesaplarında kullanılabilir.

Bu nedenle USERDATA.Authority ve TB_USER.strAuthority değerleri dışında GM yetki tablosu veya komut yetkilerini kontrol etmeni öneririm. Bazı server dosyalarında GM komutları CommandTable, GMAuthority, GMLevel veya benzeri bir yapı üzerinden sınırlandırılır. Eğer item komutları sadece üst seviye GM'lere açıksa, /notice çalışırken /item komutunun hiçbir tepki vermemesi normaldir.

Kullandığın 1886 server dosyasının adını veya hangi source tabanlı olduğunu (MGame, OpenKO, Aries vb.) yazabilirsen, yetki seviyesinin nereden kontrol edildiğini daha net söyleyebiliriz.
 
← Önceki Konu

Yardım -   SMC_Independent yardım

  • oreonx
  • Cevaplar: 12
Üst
Reklam Ver
R10dev.net'i ana ekrana ekle!