Sayın Ali bey ve Yetkililer Merhabalar,
Öncelikle Ali beyin paylaşımları ve diğer ismini sayamadığım yetkili insanlar paylaşımlarınız çok değerli, kaliteli çok çok teşekkür ediyorum. Ali beyin " Windows Üzerine Knight Online Pvp Server Kurulumu " konu başlığı ile açılan her adımı detaylı olarak yaptım sorunsuz bir şekilde çalıştırdım. Elinize, emeğinize sağlık Ali bey.
Ben bu oyunu hem nostalji olsun, hem Knight Online' daki silahları tek başıma deneyeyim diye yaptım. Sizlere bir sorum olacak. Ben kendimi bu server da GM yaptım. Örnek olarak +8 Eagle's Eye itemini denemek istiyorum. Ama internetten bulduğum komutlar işe yaramadı, yani itemi envanterime alamadım. Sizin bildiğiniz bir komutu var mı? Ya da bu itemi veya itemleri çekebileceğim bir yöntem var mıdır? Geri dönüşlerinizi beklemekteyim. sürçü lisan ettiysem affola.
Sağlıklı, iyi günler dilerim.
Öncelikle Ali beyin paylaşımları ve diğer ismini sayamadığım yetkili insanlar paylaşımlarınız çok değerli, kaliteli çok çok teşekkür ediyorum. Ali beyin " Windows Üzerine Knight Online Pvp Server Kurulumu " konu başlığı ile açılan her adımı detaylı olarak yaptım sorunsuz bir şekilde çalıştırdım. Elinize, emeğinize sağlık Ali bey.
Ben bu oyunu hem nostalji olsun, hem Knight Online' daki silahları tek başıma deneyeyim diye yaptım. Sizlere bir sorum olacak. Ben kendimi bu server da GM yaptım. Örnek olarak +8 Eagle's Eye itemini denemek istiyorum. Ama internetten bulduğum komutlar işe yaramadı, yani itemi envanterime alamadım. Sizin bildiğiniz bir komutu var mı? Ya da bu itemi veya itemleri çekebileceğim bir yöntem var mıdır? Geri dönüşlerinizi beklemekteyim. sürçü lisan ettiysem affola.
Sağlıklı, iyi günler dilerim.

TB_USER.strAuthority = 0
Item oluşturma komutları hiçbir tepki vermiyor.