İtem_proto.txt Açılır Normal efsun nesnesi kod bloğu kopyalanır 75891 kodu ile yeni bir kod satırına yapıştırılır
Char_item.cpp açılır
Arttırma Sınırı Belirlemek için
Char_item.cpp açılır
C++:
//USE_CHANGE_ATTRIBUTE case'ine ekle
else if (item->GetVnum() == 75891)
{
if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && item2->HasAttr(72))
{
int16_t idx = item2->FindAttribute(72);
int32_t value = item2->GetAttributeValue(idx)+1;
item2->SetForceAttribute(idx,72,value);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayi sadece ortalama hasara sahip silahlarda kullanabilirsiniz.");
return false;
}
}
Arttırma Sınırı Belirlemek için
C++:
else if (item->GetVnum() == 75891)
{
if ((item2->GetType() == ITEM_WEAPON) && item2->HasAttr(72))
{
int16_t idx = item2->FindAttribute(72);
int32_t value = item2->GetAttributeValue(idx)+1;
if (300 >= item2->GetAttributeValue(idx) >= 1)
{
item2->SetForceAttribute(idx, 72, value);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayi sadece 1-300 ortalama araliginda kullanabilirsiniz.");
return false;
}
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayi sadece ortalama hasara sahip silahlarda kullanabilirsiniz.");
return false;
}
}